برطانوی نوآبادیاتی دور

 برطانوی نوآبادیاتی دور میں ہندوستان میں، ایک دفعہ ایک برطانوی افسر نے ایک ہندوستانی شہری کو تھپڑ مارا۔ اس پر ہندوستانی شہری نے ردعمل میں پوری طاقت سے افسر کو تھپڑ مارا اور اسے زمین پر گرا دیا۔

افسر اس ذلت آمیز صدمے سے حیران رہ گیا اور وہاں سے چلا گیا، یہ سوچتا ہوا کہ ایک ہندوستانی شہری نے کیسے جرات کی کہ وہ برطانوی فوج کے افسر کو تھپڑ مارے، جو کہ ایک ایسی 


سلطنت کا حصہ ہے جس پر سورج غروب نہیں ہوتا۔ وہ اپنے مرکز کی طرف گیا تاکہ انہیں اس واقعے کی اطلاع دے اور اس شہری کو سزا دینے کے لیے مدد طلب کرے۔

لیکن بڑے افسر نے اسے پرسکون کیا اور اپنے دفتر لے گیا، اور ایک پیسوں سے 


بھری خزانہ کھول کر کہا: "خزانے سے پچاس ہزار روپے لے لو، اور اس ہندوستانی شہری کے پاس جا کر اس سے معافی مانگو، اور اسے یہ پیسے بطور معاوضہ دو۔"

افسر پاگل ہو گیا اور احتجاج کرتے ہوئے کہا: "مجھے اسے تھپڑ مارنے اور ذلیل کرنے کا حق ہے، اس نے مجھے تھپڑ مارا جب کہ اسے کوئی حق نہیں تھا، یہ میرے لیے، آپ کے لیے، اور ملکہ کی فوج کے لیے توہین ہے، بلکہ خود ملکہ کے لیے بھی توہین ہے۔"


بڑے افسر نے چھوٹے افسر سے کہا: "اسے ایک فوجی حکم سمجھو جسے تمہیں بغیر کسی بحث کے عمل کرنا ہے۔" افسر نے اپنے کمانڈر کے احکامات کی تعمیل کی، پیسے لے کر ہندوستانی شہری کے پاس گیا اور کہا:

"براہ کرم میری معذرت قبول کریں، میں نے آپ کو تھپڑ مارا اور آپ نے جواب دیا، ہم برابر ہو گئے ہیں، اور یہ پچاس ہزار روپے میری معذرت کے ساتھ تحفہ ہیں۔"


ہندوستانی شہری نے معذرت اور تحفہ قبول کیا اور بھول گیا کہ اسے اپنی زمین پر ایک نوآبادیاتی حکمران نے تھپڑ مارا تھا۔

اس وقت پچاس ہزار روپے ایک بڑی دولت سمجھی جاتی تھی، شہری نے اس رقم سے ایک حصہ سے گھر خریدا، ایک حصہ محفوظ کیا، اور ایک حصہ سے "رکشہ" (ایک تین پہیوں والی سواری جو ہندوستان میں استعمال ہوتی ہے) خریدا، اور کچھ سرمایہ کاری تجارت اور نقل و حمل میں کی ہے۔ 


اس کی حالت بہتر ہو گئی اور وقت کے ساتھ ساتھ وہ کاروباری شخص بن گیا اور تھپڑ کو بھول گیا، لیکن انگریزوں نے ہندوستانی شہری کے تھپڑ کو نہیں بھولا۔


کچھ عرصے بعد، انگریز کمانڈر نے اس افسر کو بلایا جسے تھپڑ مارا گیا تھا اور کہا:


"کیا تمہیں وہ ہندوستانی شہری یاد ہے جس نے تمہیں تھپڑ مارا تھا؟"

افسر نے کہا: "میں کیسے بھول سکتا ہوں؟"


کمانڈر نے کہا: "وقت آ گیا ہے کہ تم جاؤ اور اسے تلاش کرو اور بغیر کسی تمہید کے اسے لوگوں کے بڑے ہجوم کے سامنے تھپڑ مارو۔"


افسر نے کہا: "اس نے مجھے اس وقت تھپڑ مارا جب اس کے پاس کچھ نہیں تھا، آج جب کہ وہ کاروباری شخص بن چکا ہے اور اس کے پاس حامی اور محافظ ہیں، تو وہ نہ صرف مجھے تھپڑ مارے گا بلکہ مجھے مار ڈالے گا۔"

کمانڈر نے کہا: "وہ تمہیں نہیں مارے گا، جاؤ اور حکم کی تعمیل کرو بغیر کوئی بحث کیے۔"


افسر نے اپنے کمانڈر کے احکامات کی تعمیل کی اور اس ہندوستانی کے پاس گیا، اس کے ارد گرد اس کے حامی، خدم، محافظ اور لوگوں کا مجمع تھا۔ اس نے اپنی طاقت سے ہندوستانی شہری کو تھپڑ مارا اور اسے زمین پر گرا دیا۔


ہندوستانی شہری نے کوئی ردعمل ظاہر نہیں کیا، یہاں تک کہ اس نے افسر کی طرف دیکھنے کی بھی جرات نہیں کی۔

افسر حیران ہو گیا اور تیزی سے اپنے کمانڈر کے پاس واپس آیا۔

کمانڈر نے افسر سے کہا: "میں تمہارے چہرے پر حیرت اور تعجب دیکھ رہا ہوں؟"


افسر نے کہا: "ہاں، پہلی بار اس نے مجھے زیادہ طاقت سے تھپڑ مارا تھا جب کہ اس کے پاس کچھ نہیں تھا، اور آج جب کہ اس کے پاس طاقت ہے، اس نے کچھ کہنے کی بھی جرات نہیں کی، یہ کیسے ممکن ہے؟"


انگریز کمانڈر: پہلی بار اس کے پاس صرف اس کی عزت تھی اور وہ اسے سب سے قیمتی چیز سمجھتا تھا، اس لیے اس نے اس کا دفاع کیا۔ لیکن دوسری بار، جب اس نے اپنی عزت کو پچاس ہزار روپے میں بیچ دیا، تو وہ اس کا دفاع نہیں کرے گا کیونکہ اس کے پاس اس سے زیادہ اہم چیزیں ہیں۔

ایک تبصرہ شائع کریں

جدید تر اس سے پرانی

رابطہ فارم